جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تجویز سمعک Audeo m50 فوناک (مدل RIC) به همراه سمعک CROS برای مراجع 65 ساله مبتلا به کم شنوایی عمیق در گوش راست و کم شنوایی شدید در گوش چپ

محتوای صفحه

برای گوش چپ بیمار یک سمعک فوناک Audeo m50 مدل RIC تجویز شد. گوش راست بیمار تقریبا” ناشنوای کامل بوده و با سمعک قابل تقویت نبود. به همین دلیل یک سمعک CROS برای گوش راستشان تجویز شد تا اصوات را از سمت راست بدن دریافت کرده و به گوش چپ ارسال کند. خوشبختانه در مراجعات بعدی، بیمار فوق العاده از سمعک هایش راضی بود.

سمعک Audeo m50 یکی از سمعک های رده Marvel از شرکت فوناک است. این سمعک، اولین سمعک در سراسر جهان است که مستقیما” به گوشی های آیفون و اندروید متصل شده و اصوات را به موبایل ارسال می کند. بدین ترتیب کاربر می تواند به راحتی و با وضوح بی نظیری اصوات را دریافت کند. اتصال سمعک به موبایل، به کاربر این امکان را می دهد که در مواقع نیاز با موبایل خود صدای سمعک را کم و زیاد کند و یا برنامه سمعک را تغییر دهد. همچنین با این قابلیت، سمعک به عنوان یک هندزفری بلوتوثی نیز عمل کرده و فرد می تواند به راحتی تماس تلفنی برقرار کند و یا موسیقی را با کیفیت عالی گوش دهد.

سمعک CROS برای افراد مبتلا به کم شنوایی یکطرفه یا نامتقارن تجویز می شود. افراد کاندید دریافت این سمعک، در یک گوش خود کم شنوایی عمیق غیر قابل تقویت با سمعک های معمولی دارند؛ اما گوش مقابل یا هنجار است و یا نهایتا” کم شنوایی با شدت متوسط دارد. همانطور که بارها گفته ایم، افراد مبتلا به کم شنوایی یکطرفه، در مکان های ساکت اغلب مشکلی در شنیدن و درک گفتار دیگران ندارند؛ اما در مکان های شلوغ از قبیل مهمانی، بانک، رستوران و … با مشکل جدی مواجه هستند. سمعک CROS دستگاهی بسیار ساده و کارآمد است که می تواند 75% مشکلات شنیداری فرد را در مکان های شلوغ برطرف کند. خوب است بدانید که بهترین سمعک های CROS متعلق به کمپانی سمعک فوناک است. 

برای آگاهی از قیمت سمعک های مختلف و دریافت مشاوره برای خرید سمعک، با ما در ارتباط باشید. شماره تماس: 22280646-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم