جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سمعک پارادایس (Paradise)

محتوای صفحه

رده های قیمتی- کیفیتی سمعک Paradise:

کلیه مدل های سمعک های Audeo P و Naida P در چهار رده قیمتی- کیفیتی 30 (معمولی)، 50 (استاندارد)، 70 (پیشرفته) و 90 (برتر) موجود می باشند. در جدول زیر می توانید ویژگی های هریک از این رده ها را ببینید: 

 ویژگی های سمعک رده برتر (P90) رده پیشرفته (P70) رده استاندارد (P50) رده معمولی (P30)
AutoSense OSTM 4.0 
Comfort in Echo

(در هر محیط صوتی، فرکانس اصوات منعکس شده را شناسایی کرده و متناسب با آن، مقدار مناسبی از کاهش بهره را اعمال می کند. در نتیجه میزان اعوجاج سیگنال های گفتاری کاهش یافته و درک گفتار در محیط های بازآوا افزایش می یابد)


×
×
×
Speech in Car

(نویزهای پهن باند را در اتومبیل کاهش داده و بدین ترتیب محیط شنیداری داخل اتومبیل را برای کاهش تلاش نیداری و راحتی کاربر در برقراری ارتباط متناسب می کند)


×
×
×
Speech in Loud Noise

(ویژگی کلیدی این برنامه، این است که StereoZoom بر محرک گفتاری که از روبروی کاربر سمعک می آید، تمرکز می کند. در نتیجه در محیط های نویزی، درک گفتار افزایش و تلاش نیداری کاهش می یابد)


×
×
×
Music

(این برنامه با افزایش محدوده پویایی و بهره و همچنین کاهش سرعت تراکم، سبب می شود کاربر از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد)



×
×
Comfort in Noise

(زمانی که هیچ محرک گفتاری در محیط وجود ندارد، به منظور راحتی بیشتر کاربر میزان نویز را به طور فعال کاهش می دهد)

×
Speech in Noise

(در محیط های نویزی، با کاهش نویز پشت سر و تقویت گفتار رویروی کاربر، نسبت سیگنال به نویز را افزایش می دهد)

Calm Situation

(هنگامی که دو نفر در یک محیط ساکت در حال مکالمه هستند، بهره بهینه را برای راحتی شنیداری و درک گفتار بهتر فراهم می کند)

Media speech + mic



Media music + mic



سایر برنامه ها
حداکثر برنامه های قابل تنظیم برای سمعک 4 4 4 4
Comfort in Echo
×
×
×
Speech in Loud Noise

×
×
Speech in 360

(به صورت اتوماتیک جهت گفتار را شناسایی کرده و سپس گفتار دریافتی را به سمعک گوش مقابل نیز انتقال می دهد. بدین تریب بدون این که نیاز باشد فرد کم شنوا به صورت گوینده نگاه کند، توانایی او در درک گفتار افزایش می یابد)



×
×
Speech in Noise



Calm Situation



Comfort in Noise



Music



Acoustic Phone

(از طریق برنامه Duophone، سیگنال صوتی به گوش مقابل انتقال می یابد. در نتیجه صدای فرد پشت تلفن، از طریق هر دو گوش شنیده شده و این شنوایی دوگوشی نسبت سیگنال به نویز را به میزان 3.1 dB افزایش می دهد)

Custom Program
برنامه های هدایت محرک صوتی به سمعک
RogerDirect + mic



PartnerMic + mic



Phone call + mic



قابلیت ها
UltraZoom

(تکنولوژی میکروفون جهت دار جهت بهبود درک گفتار در حضور نویز زمینه طراحی شده است. UltraZoom در واقع نوعی جهت داری انطباقی و چندکاناله در سمعک ها است که در برنامه AutoSense OS و یا در برنامه های دستی سمعک های Paradise وجود دارد)

برتر (Premium) پیشرفته (Advanced) استاندارد (Standard) معمولی (Essential)
Dynamic Noise Cancellation
×
×
×
Speech Enhancer
×
×
×
EchoBlock

(از طریق حذف اصوات منعکس شده از محیط، در محیط های بازآوا مانند تالارها یا سالن های بزرگ، صدایی شفاف و طبیعی را برای کاربر فراهم می کند)


×
×
×
Tap Control
Siri / Google Assistant (فعال کردن دستیارهای صوتی مانند برقراری ارتباط بلوتوثی و …)

×
×
Pause / Resume Streaming (پخش موسیقی یا قطع کردن موسیقی در حال پخش)

×
×
Accept / end Phone calls (پاسخ به تماس های تلفنی یا قطع کردن آن ها)

×
×
StereoZoom

×
×
WindBlock

(این الگوریتم به طور خودکار نویز باد را کاهش می دهد و سبب می شود که کاربر سمعک در محیط های آزاد مانند پارک بخاطر وزش باد اذیت نشود)



×
×
Sound Relax

× ×
Motion Sensor Hearing


×
DuoPhone

(هنگامی که کاربر گوشی تلفن را نزدیک یک گوش خود می گیرد، سمعک آن گوش به طور اتوماتیک صدای مخاطب را به سمعک گوش مقابل نیز انتقال می دهد و مکالمه به صورت دوگوشی شنیده می شود. این ویژگی سبب افزایش کیفیت صدا و در نتیجه درک بهتر گفتار می شود)




×
Real Ear Sound

(در سمعک های پشت گوشی که میکروفون سمعک خارج از گوش قرار می گیرد، ممکن است مکان یابی اصوات تا حدودی مختل شود. این برنامه از طریق شبیه سازی ویژگی های عملکردی لاله گوش، سبب بازیابی مهارت مکان یابی اصوات و تجربه شنیداری طبیعی تر می شود)




×
Roger and Directional Setting


×
Sound Recover 2

(نسخه جدیدتری از تکنولوژی Sound Recover است که از الگوریتم انطباقی انتقال فرکانسی استفاده می کند و ضمن حفظ کیفیت اصوات فرکانس پایین و میانی، قابلیت شنیدن اصوات فرکانس بالا را افزایش می دهد.این تکنولوژی نسبت به نسخه قبلی خود رضایتمندی کاربران بیشتری را به همراه داشته است)





WhistleBlock

(اصوات واقعی و فیدبک های سمعک را از یکدیگر تمایز داده و سبب می شود در عین عدم درک فیدبک های آزاردهنده، قابلیت شنیدن و کیفیت اصوات افزایش یاید)





NoiseBlock

(این ویژگی تفاوت های بین گفتار و اصوات غیر گفتاری را شناسایی کرده و ضمن حفظ قابلیت شنیدن گفتار، نویزهای مزاحم محیط را کاهش می دهد)





RogerDirectTM



User Preference Tuning

(در هر محیط صوتی، تنظیماتی را که کاربر قبلا در برنامه ها و ولوم سمعک اعمال کرده است، ذخیره کرده و هنگامی که کاربر در محیط مشابهی قرار گیرد، تنظیمات قبلی را فعال می کند)





Quick Sync

(زمانی که کاربر ولوم یا تنظیمات برنامه را در یک سمعک تغییر می دهد، همان تغییرات در سمعک گوش مقابل نیز اعمال می شود و در نتیجه همواره سمعک ها متناسب با هم کار خواهند کرد)





AOV

(یک الگوریتم اختصاصی است که با استفاده از نرم افزار سه بعدی، ونت سمعک را شبیه سازی می کند و سپس محاسبه تنظیمات سمعک را متناسب با اندازه ونت آن بهینه می کند. در نتیجه اثر انسداد ناشی از سمعک به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد)





Tinnitus Balance

(به منظور پوشش وزوز و همچنین صدادرمانی (در روش درمان بازآموزی وزوز) اصوات چهن باند را تولید و پخش می کند. تنظیمات مربوط به نوع اصوات توسط شنوایی شناس در نرم افزار فوناک انجام می شود)

Auto Acclimatization

(در مورد کاربرانی که برای اولین بار از سمعک استفاده می کنند، بهره سمعک در ابتدا کم بوده و به تدریج با خوگیری کاربر به سمعک افزایش می یابد. بهره اولیه، سرعت خوگیری و بهره نهایی توسط شنوایی شناس تنظیم می شود)

Environmental Balance

(زمانی که کاربر تلویزیون تماشا می کند، با موبایل صحبت می کند و …، با فشار دادن دکمه تغییر ولوم سمعک، میزان صدای دستگاه های مربوطه افزایش می یابد؛ اما شدت اصوات محیطی که ممکن است با سیگنال هدف کاربر تداخل داشته باشند، تغییر نمی کند)

Finetuning Channels (تعداد کانال های تنظیمی سمعک) 20 16 12 8

محدوده پوشش سمعک Paradise:

همانطور که در بخش “انواع سمعک Paradise” می بینید، سمعک های Audeo P می توانند کم شنوایی های ملایم تا عمیق را پوشش دهند. مهم ترین عامل تعیین کننده محدوده پوشش سمعک، نوع رسیور به کار رفته در آن است. در جدول زیر می توانید محدوده پوشش انواع سمعک های paradise را با توجه به نوع رسیور آن ها مشاهده کنید:

مدل سمعک نوع رسیور  محدوده پوشش
Audeo P S
M
P
UP
Naida P P
UP

 

عمر باطری سمعک Paradise:

 

طول عمر باطری سمعک Paradise / کلینیک سمعک اقدسیه

در مورد سمعک های غیر شارژی پارادایس، عمر باطری به سایز باطری و تعداد برنامه های سمعک بستگی دارد. می توانید طول عمر انواع باطری های یکبارمصرف را در مطلب “انواع باطری سمعک” ببینید.

در مورد باطری های قابل شارژ، طبق گزارش شرکت فوناک، سمعک های Paradise در صورتی که به طور کامل شارژ شده باشند، می توانند به مدت 16 ساعت کار کنند که این مدت به تفکیک شامل 8 ساعت استفاده معمول روزانه از سمعک، 4 ساعت ارتباط بلوتوثی سمعک با سایر دستگاه ها و 4 ساعت تماشای تلویزیون با رابط بلوتوثی، می باشد. استفاده از قابلیت بلوتوث، مصرف باطری سمعک را افزایش می دهد. بنابراین اگر کاربر از بلوتوث استفاده نکند، باطری سمعک به مدت 24 ساعت کار می کند. 

شارژ کامل باطری سمعک های Paradise، حدود 3 ساعت زمان می برد. به بیان ساده تر، با 3 ساعت شارژ این سمعک ها، می توان 24 ساعت از آن ها استفاده کرد. حال اگر سمعک مدت کمتری شارژ شود، باطری آن نیز زودتر تمام می شود:

  • 3 ساعت شارژ (شارژ کامل): 24 ساعت استفاده؛
  • 90 دقیقه شارژ: 19 ساعت استفاده؛
  • 60 دقیقه شارژ: 12 ساعت استفاده؛
  • 30 دقیقه شارژ: 6 ساعت استفاده؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم