جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سمعک ویدکس مدل Evoke

محتوای صفحه

سمعک ویدکس مدل Evoke هوشمندترین سمعک جهان است. به عبارت دیگر، این سمعک نسبت به سمعک های دیگر از سایر برندها، بالاترین سطح تکنولوژی را دارد. برخی از ویژگی های پردازشی برجسته این سمعک عبارتند از:

  • سمعک Evoke محیط شنیداری کاربر را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کرده و بر روی منابع صوتی مهم مانند گفتار تمرکز می کند.
  • سرعت پردازش اطلاعات در سمعک Evoke نسبت به مدل های قدیمی تر سمعک ویدکس، دو برابر است.
  • سمعک Evoke دارای تکنولوژی منحصر به فردی به نام “Machine Learning” است. هنگامی که فرد در یک محیط شلوغ قرار می گیرد و مجبور می شود برنامه سمعک را تغییر دهد یا بلندی صدای سمعک را تنظیم کند، سمعک به واسطه این تکنولوژی، شرایط محیط شنیداری و تنظیمات انتخابی کاربر را ذخیره کرده و چنانچه بعدها مجددا” فرد در محیطی با همان ویژگی ها قرار گیرد، سمعک به طور خودکار برنامه را تغییر داده و شدت صدا را کم یا زیاد می کند تا بالاترین قابلیت درک گفتار فراهم شده و کاربر در تمام محیط های شنیداری از سمعک راضی باشد. البته این ویژگی فقط برای محیط های شلوغ نیست. فرض کنید به تازگی سمعک برای فردی تجویز شده است. در جلسه تنظیم سمعک، فرد به متخصص شنوایی شناس می گوید که در جلسات کاری مهمی شرکت می کند. شنوایی شناس یک برنامه مخصوص چنین موقعیتی در سمعک ذخیره کرده و به فرد آموزش می دهد که در هنگام حضور در جلسات، برنامه مربوطه را فعال کند. هنگامی که فرد برای نخستین بار این برنامه را فعال می کند، سمعک به طور خودکار شرایط اکوستیکی محیط را در خود ذخیره کرده و از آن پس هرگاه فرد در آن محیط یا محیط های شنیداری مشابه قرار گیرد، سمعک به طور خودکار و در کسری از ثانیه، برنامه را تغییر می دهد. در این حالت دیگر نیازی نیست که فرد به صورت دستی برنامه سمعک را تغییر دهد. سمعک ویدکس مدل Evoke تنها سمعک در سراسر جهان است که قابلیت یادگیری داردو در محیط های مختلف به طور خودکار برنامه را تغییر می دهد.

این ویژگی ها و به ویژه قابلیت یادگیری سبب شده است که عنوان “سمعک هوشمند” به این مدل از سمعک ویدکس داده شود. دلیل رضایتمندی بسیار بالای کاربران از این سمعک نیز اغلب همین ویژگی ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم