جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تجویز سمعک 5 nx زیمنس (مدل Silk) برای مراجع مبتلا به کم شنوایی متوسط دوطرفه در فرکانس های بالا

محتوای صفحه

طبق تاریخچه ای که از فرد گرفته شد، کم شنوایی وی از سال ها قبل شروع شده است؛ اما او چند ماه است که از کم شنوایی خود رنج می برد و قبل از آن هیچگونه مشکلی را احساس نمی کرده است.

در واقع کم شنوایی فرکانس بالا به تدریج پیشرفت می کند. به همین دلیل زمانی که فرد جوان تر است و میزان کم شنوایی نیز کمتر است، کم شنوایی چندان رنج آور نیست؛ ولی از سن 50-45 سالگی که فرد کم کم به کهنسالی نزدیک می شود، میزان کم شنوایی افزایش یافته و مشکلات فرد بیشتر خود را نشان می دهند. در نتیجه علی رغم این که کم شنوایی چندین سال قبل شروع شده، بیماران در این سنین اقدام به گرفتن سمعک می کنند.

خوشبختانه امروزه سمعک های نامرئی با تکنولوژی پیشرفته موجود می باشند و می توانند نیازهای شنیداری اکثر افراد کم شنوا را تأمین نمایند. لازم به ذکر است که فرد کم شنوا هرچه زودتر اقدام به دریافت سمعک کند، سرعت رشد کم شنوایی و همچنین زوال عملکردهای مغزی ناشی از کم شنوایی کند تر خواهد بود؛ اما در صورت عدم استفاده از سمعک، باقی مانده شنوایی در معرض خطر جدی قرار داشته و روز به روز ضعیف تر می شود.

برای این مراجع، یک جفت سمعک SILK از شرکت زیمنس تجویز شد. مدل سمعک ها “NX 5” است. برای کسب اطلاعات کامل در مورد ویژگی های سمعک NX زیمنس، روی نام سمعک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم