جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خانواده سیگنیا شامل چه سمعک هایی است؟

محتوای صفحه

شرکت زیمنس یا سیگنیا طیف گسترده ای از سمعک های با کیفیت بالا را ارائه می کند که عبارتند از:

1-Signia Cellion Primax:

اولین سمعک با قابلیت شارژ القایی لیتیومی است. به عبارت دیگر، می توان آن را سریع و آسان شارژ کرد. فقط کافی است آن را در شارژر قرار داده و با 4 ساعت شارژ، 24 ساعت از آن استفاده کرد. همچنین با استفاده از قابلیت شارژ سریع، با 30 دقیقه شارژ سمعک می توان 7 ساعت از آن استفاده کرد. قدرت باطری لیتیومی سمعک cellion، 60 درصد بیشتر از باطری های قابل شارژ استاندارد است.
یکی از ویژگی های عالی این مدل از سمعک زیمنس این است که شارژر در هنگام شارژ، به عنوان رطوبت گیر نیز عمل می کند و بدین ترتیب سبب افزایش طول عمر سمعک می شود. این سمعک دارای IP68 بوده و در برابر رطوبت، تعریق، خاک و گرد و غبار مقاوم است. با استفاده از اکسسوری easytek و برنامه easytek در آن، به راحتی می توان با سایر وسایل نظیر دستگاه پخش موسیقی یا موبایل ارتباط برقرار کرد. این اکسسوری همانند یک ریموت کنترل نیز عمل می کند.
در مناطقی که نویز محیطی می تواند برای کاربران سمعک مشکل ایجاد کند (مانند رستوران، فروشگاه یا مهمانی ها) و فرد برای حفظ مکالمه نیاز به تمرکز و تلاش زیادی دارد، این مدل با عملکرد پیشرفته speech master به طور اتوماتیک بر روی مکالمات تمرکز کرده و نویز های محیطی اطراف را حذف می کند.

2- Ace Primax:

این سمعک به طور هوشمندانه خود را متناسب با محیط شنیداری تنظیم می کند و به طور خودکار اصوات ناخواسته محیط را فیلتر کرده و بالا ترین کیفیت صدا را ارائه می کند.
سمعک Ace با استفاده از پیشرفته ترین برنامه ها این امکان را به شما می دهد که بدون هیچ مشکلی محیط شنیداری خود را عوض کنید. سازگاری مداوم این سمعک با طیف وسیعی از اصوات سبب می شود که شما در هر محیطی تجربه ی خوب و راحتی از شنیدن اصوات داشته باشید.

3- Insio Primax:

این سمعک همانند مدل های قبلی خود، کیفیت صدای باور نکردنی را ارائه می دهد تا در تمام محیط ها درک بهتر گفتار را برای شما به ارمغان آورد. این سمعک می تواند با تغییر نیاز شنیداری شما تنظیمات خود را تغییر دهد و طراحی منحصر به فرد آن با اتصال پیشگامانه آن ترکیب کاملی را ایجاد کرده است. امروزه Insio در مدل های مختلف ITE، ITC، CIC و IIC موجود است.

4- Motion Primax:

سمعک پشت گوشی Motion Primax دوام، اتصال و کیفیت صدای بی سابقه ای را ارائه می کند. این سمعک ویژگی های 100% اتوماتیک را برای چندین محیط شنیداری دارد. بنابراین با این سمعک، شما در هر محیطی (از محیط های شلوغ تا محیط های کاملا ساکت) صدایی شفاف و واضح را دریافت خواهید کرد. سمعک سیگنیا مدل Motion برای کم شنوایی های خفیف تا شدید قابل برنامه ریزی بوده و در سه سطح عملکردی (7px، 5px و 3px) و دو سطح قدرت (P برای کم شنوایی شدید و SX برای کم شنوایی متوسط) موجود می باشد.

5- Pure Primax:

این سمعک قابلیت وایرلس بی نظیری دارد که به شما امکان می دهد در پرچالش ترین محیط ها تجربه شنیداری راحتی داشته باشید. سمعک Pure با استفاده از تغییر اتوماتیک تنظیمات متناسب با محیط سبب می شود شما بدون نیاز به تغییر تنظیمات در محیط های مختلف به راحتی بشنوید.

6- Ace Binax:

این سمعک قادر است اصوات محیط را حس کرده و خود را به طور هوشمند با محیط شنیداری کاربر تنظیم کند. همچنین به طور خودکار اصوات مزاحم را فیلتر کرده و بدین ترتیب بالاترین کیفیت صدا را برای شما فراهم می کند. سمعک Ace تقریبا در هر محیطی صدایی بی نقص دارد. این سمعک با طیف وسیعی از اصوات سازگار بوده و با استفاده از آن در هر محیطی تجربه ی شنیداری خوب و رضایتبخشی خواهید داشت.

7- Insio Binax:

با استفاده از این سمعک و ویژگی های آن که زندگی را به تجربه ای دلنشین تر تبدیل می کند، تکنولوژی یک قدم بزرگ به جلو برداشته است. این سمعک کیفیت صدای فوق العاده ای دارد و تنظیمات آن متناسب با محیط تغییر می کند و سبب می شود کاربر درک گفتار بهتری داشته باشد.

8- Motion Binax:

قابلیت اتصال وایرلس این سمعک به کاربر اجازه می دهد که متناسب با سبک زندگی خود از سایر دستگاه ها نیز استفاده کند. تقویت گفتار توسط این سمعک، هرآنچه را که شما می خواهید از مکالمات بشنوید کاملا شفاف و واضح می کند.

9-Pure Binax:

قابلیت برقراری ارتباط وایرلس این سمعک زبانزد است. توانایی تغییر اتوماتیک برنامه ها متناسب با محیط شنیداری نیز سبب می شود که شما در هر محیطی به راحتی بتوانید اصوات را بشنوید.

10- Siemens Sirion:

انتخابی قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است. تکنولوژی و کیفیت صدای سمعک Sirion عالی است. این سمعک در اشکال و مدل های مختلف پشت گوشی یا داخل گوشی موجود است. بنابراین می تواند بهترین راه حل برای نیازهای منحصر به فرد شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم