جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تجویز سمعک Insio 3Nx زیمنس (مدل CIC) برای مراجع 47 ساله مبتلا به کم شنوایی انتقالی شدید در هر دو گوش

محتوای صفحه

 

تجویز سمعک Insio 3Nx زیمنس (مدل CIC) برای مراجع 47 ساله-کلینیک سمعک اقدسیه

نتایج ارزیابی شنوایی در کنار نتایج ارزیابی رادیولوژیک، نشان داد که استخوانچه های گوش میانی بیمار، شکسته اند. این عارضه، افت شنوایی نسبتا” زیادی ایجاد می کند و افراد مبتلا به آن در اولویت جراحی جهت ترمیم ساختار گوش میانی می باشند؛ اما متأسفانه نمی توان با جراحی، تمام مشکل شنیداری ایجاد شده را برطرف کرد. بنابراین پس از جراحی نیز، بخشی از کم شنوایی باقی مانده و بیمار کاندید استفاده از سمعک خواهد بود. به همبن دلیل به اکثر افراد مبتلا به شکستگی یا گسیختگی زنجیره استخوانچه ای گوش میانی توصیه می شود که از همان ابتدا از سمعک استفاده کنند و جراحی ترمیمی را انجام ندهند؛ به ویژه اگر بیمار مسن و یا دارای بیماری های زمینه ای باشد که انجام عمل جراحی را دشوار کند.

در این نوع کم شنوایی انتقالی که اکتسابی است، حلزون و عصب شنوایی کاملا” سالم هستند و اگر اصوات به قدر کافی تقویت شوند تا بتوانند به گوش داخلی برسند، مشکل شنوایی برطرف می شود. به همین دلیل، رضایت بیمار از سمعک بسیار زیاد خواهد بود؛ به گونه ای که عملکرد شنیداری کاربر سمعک، هم در مکان های ساکت و هم در مکان های شلوغ به میزان 100% بهبود می یابد و به حالت هنجار باز می گردد.

برای این مراجع، سمعک زیمنس داخل گوشی مدل Insio 3nx تجویز شد و همانطور که پیش بینی می شد، شنوایی شان کاملا به حالت هنجار بازگشت و بسیار راضی بودند.

جهت مطالعه مشخصات این مدل از سمعک زیمنس، اینجا کلیک کنید.

همچنین جهت اطلاع از قیمت سمعک و دریافت مشاوره می توانید با شماره 22280646-021 تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. سلام سال گذشته به خاطر افت شنوایی هردو گوش توانستم یک سمعک اینزیو cic 3xp تهیه کنم حالا برای گوش راستم می خوام از همین مدل تهیه کنم حدودا قیمتش چنده.

    1. سلام.
      اگر بخواهید این سمعک را به صورت دولتی تهیه کنید ( که نیاز هست که حدودا 6 ماه صبر بکنید) در حدود 9 میلیون تومان باید هزینه کنید. اما اگر به صورت آزاد بخواهید تهیه کنید قیمت آن به مراتب بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم