جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تکنولوژی micon سمعک

محتوای صفحه

Micon نسل جدید فناوری سمعک زیمنس است که پس از Bestsound به بازار آمده است. این فناوری کیفیت صدای طبیعی را برای کاربر به ارمغان می آورد و سبب می شود وی در هر محیط شنیداری از شنیدن اصوات اطراف خود لذت ببرد. این فناوری، از دوازده میلیون ترانزیستور استفاده می کند که به واسطه آن ها، سرعت پردازش و همچنین حافظه داخلی سمعک به میزان باورنکردنی افزایش می یابد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سمعک ها با مدل های مختلف با ما تماس بگیرید.

ویژگی های فناوری micon

این فناوری دارای سه ویژگی اصلی است که در کنار یکدیگر بهترین کیفیت صوتی را برای کاربر فراهم می کنند. سه ویژگی آنها عبارتند از:

1- misound

این ویژگی سبب می شود که با حفظ خصوصیات اکوستیکی گوش، تقویت صوتی متناسب با نیاز هر فردی ارائه شود. فرمول جدید micon پهنای باند سمعک را تا 12 کیلوهرتز افزایش داده و دارای مدار حذف فیدبک سریع تر و هوشمندتری است.
هدف این فرمول، فراهم کردن بالاترین میزان پذیرش سمعک توسط کاربرانی که برای اولین بار سمعک برایشان تجویز می شود، است. برای این منظور، بین قابلیت شنیدن و کیفیت صدا یا به عبارتی بین درک گفتار و راحتی شنیداری توازن برقرار می کند.
در این فناوری دو میکروفون و دو مسیر پردازش فیدبک وجود دارد. با بکارگیری دو مسیر جداگانه و همزمان برای حذف فیدبک، پیش بینی فیدبک و جلوگیری از وقوع آن بسیار موثرتر خواهد بود.

2- misguide

این ویژگی، اصوات شنیداری مورد پسند کاربر را در شش محیط صوتی جداگانه و با گذشت زمان فرا گرفته و آن را به طور خودکار در پاسخ فرکانسی سمعک اعمال می کند. بدین ترتیب کمتر نیاز است کاربر تنظیمات سمعک را به صورت دستی تغییر دهد و این سبب رضایت بیشتر وی می شود.
همچنین برنامه ای برای عادت پذیری شنیداری دارد که با گذشت زمان و عادت کردن فرد به سمعک، به طور خودکار بهره ی آن را افزایش می دهد.

3- mifocus

این ویژگی دریافت اصوات را در سخت ترین شرایط شنیداری ساده می کند. میکروفون جهت دار سمعک های جدید باعث تقلای کمتر کاربر برای شنیدن و آمادگی بیشتر برای برقراری ارتباط و صحبت کردن با دیگران می شود.
سمعک های سیگنیا مجهز به این فناوری، با دارا بودن میکروفون دوقلوی تطابقی با 48 کانال پردازشی، با بکارگیری و تجزیه و تحلیل فرکانس های بالا، موجب افزایش کارایی میکروفون جهت دار می شود. تراکم فرکانسی به کار رفته در این فناوری نیز میزان درک گفتار را برای افرادی که دچار افت شنوایی عمیق در فرکانس های بالا هستند، افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می خوانیم